علیرضاعلیرضا11 سالگیت مبارک

علیرضاخان

تبریک عید سعید فطر از طرف علیرضا به همه ی دوستای خوبش

1392/5/18 2:44
نویسنده : خاله فرشته
544 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم عید سعید فطر مبارکقلب 

خاطره شب عید از زبون علیرضا

امشب عید سعید فطره، اولین تجربه عید تو دنیای جدید.واسه همین من و مامانی و بابایی برای ذست بوسی و تبریک عید ، بعد افطار رفتیم خونه آقاجون.دائی علی و دائی حسین هم اومده بودن.اول از همه خاله فرشته بغلم کرد و من با خنده های قشنگم عید رو بهش تبریک گفتم اون هم کلی ذوق کرد.بعد هم نوبت مادرجون و آقاجون شد.آخرشب هم رفتیم خونه بی بی.من کلی با محمدرضا و عمه طاهره بازی کردم.آخر آخرش هم با خاله رفتیم دور زدن بعدش هم دیگه یادم نیس چون تو ماشین خوابم برد!!

تازه من وارد سه ماهگی شدم.مردی شدم ها واسه خودم!!

دوستتون دارم عید مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
18 مرداد 92 3:52
نماز روزه هاتون قبول. عیدتون مبارک
عمه حدیث خوشگله
24 مرداد 92 13:32
عیــــــــــــدتون مبارک


عید شما هم مبارک.
فهیمه
18 اردیبهشت 93 23:28
تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علیرضاخان می باشد